۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۴۲۵۴۱
مدیر حوزه علمیه البرز:

تابع تصمیمات مسؤولان بهداشتی کشور هستیم| برگزاری کلاس ها در فضای مجازی

تابع تصمیمات مسؤولان بهداشتی کشور هستیم| برگزاری کلاس ها در فضای مجازی
حجت الاسلام خوئینی با بیان اینکه باید در شرایط موجود تابع تصمیمات مسؤولان بهداشتی کشور بود، گفت: مردم توصیه های رسانه های رسمی را مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام صادق خوئینی مدیر حوزه علمیه البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه باید در شرایط موجود تابع تصمیمات مسؤولان بهداشتی کشور بود، گفت: مردم توصیه هایی که از طریق رسانه ملی و رسمی به سمعشان می رسد را مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام خوئینی با اشاره به اینکه با تعطیلی مدارس حوزه علمیه البرز، کلاس های این حوزه علمیه به صورت مجازی برگزار می شود، عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه البرز صوت تدریس اساتید را از طریق پیام رسان های داخلی دریافت می کنند.

مدیر حوزه علمیه البرز با اشاره به سنت اصیل حوزوی در ارتباط چهره به چهره استاد و طلبه، ابراز کرد: فضای به وجود آمده در اثر انتشار ویروس کرونا می تواند یک فرصت باشد تا با ورود هر چه بیشتر حوزه علمیه به فضای مجازی، این تهدید تبدیل به فرصت شود.

حجت الاسلام خوئینی فرصت به دست آمده را در آشنایی مدارس حوزه علمیه البرز با آموزش مجازی موثر دانست و اظهار کرد: در مقاطعی مانند فصل تابستان نیز می توان این نوع از آموزش را امتحان کرد.

مدیر حوزه علمیه البرز خاطر نشان کرد: در صورت ادامه پیدا کردن وضعیت کشور در خصوص ویروس کرونا تا چند ماه آینده حوزه علمیه آمادگی برگزاری کلاس ها به صورت مجازی را دارا است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات